top of page

Regulamin pensjonatu
Rajskie Uroczysko

Serdecznie witamy Państwa w Rajskim Uroczysku. Jest nam miło Państwa gościć.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług oraz o zapoznanie się i przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu Państwu komfortowego i bezpiecznego pobytu.

1. Każdy z gości podczas zameldowania się w naszym pensjonacie jest zobligowany do podpisania karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu pensjonatu w imieniu swoim i towarzyszących osób z którymi przebywa w naszych apartamentach.
 

2. Regulamin pensjonatu obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu. Regulamin hotelowy jest ogólnie dostępny dla Gości - znajduje się na stronie internetowej  www.rajskieuroczysko.com i do wglądu w Recepcji. Opłata klimatyczna wynosi 1,00 PLN/ doba /osoba dorosła i uiszczana jest wyłącznie gotówką w Recepcji.

3. Za zachowanie dzieci, w tym wyrządzone przez nie szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci. Weryfikacja wieku dzieci odbywa się przy meldowaniu na podstawie dokumentu: Paszport, Dowód Osobisty, Legitymacja Szkolna. 
 

4. Każdy z gości jest zobowiązany stosować się do regulaminu Pensjonatu.
 

5. Pensjonat jest obiektem całorocznym, zameldowanie jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu z obsługą pensjonatu.
 

6. Opiekunem Gościa, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest wyznaczona osoba, z którą kontakt będzie możliwy przez 7 dni w tygodniu w godzinach: 7:00 - 22:00  (usterki należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu).
 

7. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do pracownika, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję oraz zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. 
 

8. Pensjonat ma obowiązek zapewnić:

a) odpowiednie warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa

b) komfortowy pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu, chyba, że upoważnione do tego organy państwowe poproszą o udostępnienie danych osób przebywających w Pensjonacie

c) sprawną pod względem technicznym obsługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być szybko usunięte, Pensjonat dołoży starań aby w miarę możliwości zamienić zajmowany apartament lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
 

9. Apartamenty są wynajmowane na doby hotelowe.
 

10. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11.00 dnia następnego, chyba że indywidualne umowy lub uzgodnienia  z Pensjonatem stanowią inaczej.
 

11. Przedłużenie doby hotelowej jest realizowane w miarę dostępności apartamentów. Gość może spotkać się z odmową przedłużenia doby hotelowej.
 

12. Nie opuszczenie apartamentu o wyznaczonej godzinie skutkuje naliczeniem kary w wysokości 300,00 zł (do 2h), jeśli gość po dwóch godzinach w dalszym ciągu nie opuści apartamentu mogą zostać wezwane odpowiednie służby w celu jego usunięcia.
 

13. Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi i istniejących możliwości.
 

14. Wszyscy Goście i osoby towarzyszące podlegają obowiązkowi meldunkowemu (osoba podpisująca kartę meldunkową ponosi pełną odpowiedzialność za osoby, z którymi wynajmuje dany apartament). Podstawą zameldowania jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
 

15. Apartamenty Rajskie Uroczysko zastrzegają sobie możliwość zapraszania osób niezameldowanych do Apartamentów , chyba że indywidualne umowy lub uzgodnienia z Pensjonatem stanowią inaczej.
 

16. Gość nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt. 
 

17. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu nie uregulował należnych opłat, rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Pensjonatu lub innych gości albo szkodę na osobie innych gości, pracowników lub innych osób przebywających w Pensjonacie lub zakłócił pobyt innych gości lub funkcjonowanie Pensjonatu. O realizacji w przyszłości wobec Gościa prawa Pensjonatu do odmowy świadczenia usługi, Gość zostanie poinformowany przez personel.
 

18. W przypadku ponownego pobytu w Pensjonacie Gościa, który poprzednio naruszył regulamin, Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, jak i dalszego świadczenia usług temu Gościowi oraz osobie, która dokonała rezerwacji. Osoby takie są zobowiązane do zastosowania się do żądania Pensjonatu i niezwłocznego opuszczenia terenu. Wobec bezskuteczności żądania Pensjonatu, Pensjonat jest uprawniony do powiadomienia właściwych organów celem niezwłocznego usunięcia Gościa.
 

19. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na terenie Pensjonatu oraz znajdujących się w nim rzeczy, bez względu na to gdzie został pozostawiony (na parkingu przed Pensjonatem lub na jego terenie), i bez względu na to czy Pensjonat z tego tytułu pobiera opłatę. Wszystkie parkingi na terenie Pensjonatu, są niestrzeżone i niedozorowane, choć mogą być monitorowane przy pomocy kamery. Pozostawienie przez Gościa samochodu lub innego pojazdu na terenie Pensjonatu traktowane jest jako najem powierzchni parkingowej/miejsca postojowego.
 

20. Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Pensjonatu (choroba Gościa lub towarzyszących mu osób przebywających w Pensjonacie, choroba członka rodziny przebywającego w innym miejscu niż Pensjonat, inne wypadki losowe dotyczące Gościa zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Pensjonatu), nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

21. Przed wejściem do Pensjonatu istnieje możliwość parkowania samochodów przez 30 minut, w celu wypakowania lub zapakowania bagażu. Parkowanie powyżej 30 minut spowoduje naliczenie kary pieniężnej według cennika Pensjonatu.
 

22. W apartamentach nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych, w szczególności broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych, itp.
 

23. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w apartamentach używania otwartego ognia np. świeczek oraz urządzeń elektrycznych lub grzejnych nie stanowiących wyposażenia pokoju np. grzałek, żelazek, czajników elektrycznych, nawilżaczy powietrza, przenośnych grzejników. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV, telefonów komórkowych, przenośnych komputerów (laptopów, tabletów).
 

24. Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
 

25. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości.
 

26. W Pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 07.00 dnia następnego. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej może skutkować karą pieniężną za każdy pokój zgłaszający skargę według cennika Pensjonatu.
 

27. Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości i funkcjonowania Pensjonatu. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę, w szczególności jeżeli awanturuje się, wykazuje agresję słowną lub fizyczną, jest pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających albo w inny sposób narusza regulamin i Pensjonat może spowodować usunięcie tej osoby z terenu Pensjonatu, bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Pensjonacie. Gość naruszający tą zasadę powinien zostać uprzedzony o możliwych konsekwencjach dalszego zachowywania się niezgodnie z regulaminem. To samo dotyczy również zachowania Gościa, które narusza ogólnie przyjęte zasady współżycia społecznego.
 

28. W przypadku konieczności interwencji przedstawiciela Pensjonatu względem Gościa zakłócającego funkcjonowanie Pensjonatu, interwencja może zostać zarejestrowana w postaci zapisu dźwiękowego lub wizyjnego, celem ochrony dóbr osobistych i materialnych zarówno Pensjonatu jak i interweniującego przedstawiciela Pensjonatu. Zarejestrowanie interwencji będzie w razie konieczności służyć jako środek dowodowy w celu wykazania rzeczywistego stanu faktycznego.
 

29. Palenie wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów tylko i wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
 

30. Każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe. Apartamenty otwierane i zamykane są za pomocą klucza. W razie zgubienia naliczana jest kara pieniężna w wysokości 50,00 zł.
 

31. Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w apartamencie oraz w każdym innym miejscu na terenie Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób albo z winy dzieci pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej Pensjonatowi następuje przez zapłatę kary pieniężnej (kary umownej)
 

32. Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez Pensjonat szkody, za którą Gość odpowiada lub gdy w danej sytuacji/zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, Pensjonat ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.
 

33. Gość będący w stanie nietrzeźwości albo w stanie po spożyciu alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu lub środka odurzającego, nie może korzystać ze Strefy Basenowej 
 

34. Zabrania się wchodzenia na teren niedostępny, nieprzeznaczony dla Gościa, w szczególności na teren zaplecza, teren strefy technicznej lub gospodarczej, teren budowy, teren usuwania awarii, itp.
 

35. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie i szkody wyrządzone przez Gościa, w stosunku do innych gości, osób i podmiotów przebywających na terenie Pensjonatu.
 

36. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na jego koszt na adres wskazany przez Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji, Pensjonat przechowa te przedmioty przez 3 miesiące (artykuły spożywcze i środki higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godziny), a po upływie tego okresu przejdą na własność Pensjonatu albo zostaną zutylizowane/zniszczone albo przekazane na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
 

37. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Pensjonat Rajskie Uroczysko do celów:
a) meldunkowych i innych potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w apartamencie
b) celów marketingowych oraz na umieszczenie danych Gościa w bazie danych Pensjonatu
c) wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji handlowych dotyczących aktualnych ofert Pensjonatu.

Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Dziękujemy za stosowanie się do postanowień powyższego regulaminu.

 

W razie pytań i niejasności do Państwa dyspozycji jest opiekun, który w wyznaczonych godzinach (od 07:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu).

 

Życzymy miłego pobytu w naszym Pensjonacie. Dyrekcja Pensjonatu

bottom of page